Bu kitabı okuduğumda aslı ya ne kufretmistim be ama sonradan sonradan anladım ne yapmaya çalıştığını murat a da yazık aslında ama ne bilim bi üzülmüştüm
Okuduğum ilk kitaplardan bi tanesi tanpinarin da dediği gibi acının ve ıstırabın yegane kitabı bana hayallerimin peşinden koşmak için gereken cesareti veren bir kitap