Yalnızlık kimine göre hasta insanın kaçışıdır. Kimine göre de hasta insanlardan kaçış.
Friedrich Nietzsche
Biyoloji, Sosyoloji
Bedenim, dünya denen mezarlıkta yürüyen bir yankı sadece. Ruhumsa çoktan başka bir yerde zamanın unuttuğu, ışığın ulaşamadığı, isim verilmeyen bir boşlukta… Orada gölgeler konuşur, sessizlik düşünür; ve ben oradayım, olmayan bir benlikle.
Nasıl ki çalkalanmış bir şişe, sonra yere konulunca, içinde ağır
olan hafif olandan ayrılırsa, karışık bir yaradılışta da suskunluk ve düşünüp
taşınma karakteri daha bir belirgin olarak ortaya çıkarır