Aslında 7 vermek istiyordum fakat bu yazarda sevmediğim bir şey var ki o da; fazla uzatması!
Karakterler güzel 7/10,
Konu mükemmel 10/10,
İşleyiş de fena değil 6/10,
İlerleyiş... kötü 4/10.
Yani sevgili yazarımız kitabı yavan hale getirmek için baya uğraşmış.
Bir kere en az elli sayfası (abartmıyorum) benim için gereksizdi. Bu kadar sakız gibi uzatmamış olsaydı ve karakterleri sünepe etmeseydi ben kesinlikle 8 üzeri verirdim. Çünkü dediğim gibi konu mükemmel *-*
Yine de okunur mu okunur. Sarah Maclean historical türünde safe place yazarlarımızdan biri sonuçta. Sonu sizi üzecek kitaplar yazmaz. Bu serisi de okunmaya değerdir diye düşünüyorum ve kesinlikle devam edeceğim :')
Çünküüüü ikinci kitapta Cross ve Pippa anlatılıyor ve ikisinin ilişkisini çok merak ediyorum. Zaten kitabın sonunda da bu ikiliye şöyle ucundan bir değinildi bakalım artık bu sefer uzatma nolur gözünü seveyim :D
Herkese iyi okumalar efenim <3