İnsanları öldüren bu hastalığın ortasında o ölüme gülüyor. Ah! Böyle biri şeytandan değil de tanrı’dan geliyor olsaydı, dünya ne harika bir güce sahip olurdu. Ama o karanlığı seviyor. İyiliğin değil, çekici bulduğu ve heyecan duyduğu kötü şeylerin peşinden gidiyor..
Ben sizin ölmenizi istemiyorum, bana dönüşmenizi istiyorum !
Benim gibi kalpsiz, vicdansız biri olmanızı, sevdiklerinizin bedenleri ve ruhları ile beslenmenizi istiyorum. Tıpkı benim gibi cennetin kapıları sizin de yüzünüze kapanacak, ve bir daha açılmayacak..
Saf ve nazik yüzü gitmiş, yerine günahkar ve cehennem ateşi dolu gözler ile şehvetli bir gülümseme gelmişti. Hafifmeşrep ve baştan çıkarıcı bir incelikle ilerliyordu.
Bu kadın gerçekten lucy mi yoksa yalnızca onun şekline girmiş bir iblis mi..