Saf ve nazik yüzü gitmiş, yerine günahkar ve cehennem ateşi dolu gözler ile şehvetli bir gülümseme gelmişti. Hafifmeşrep ve baştan çıkarıcı bir incelikle ilerliyordu.
Bu kadın gerçekten lucy mi yoksa yalnızca onun şekline girmiş bir iblis mi..
Ahlakın bana yararı yok, ben doğuştan ahlakçılığa karşı biriyim. Kurallara değil, istisnalara göre yaratılmış insanlardanım. Tanrıların bana yararı yok, Cennetin güzelliğini de, cehennemin dehşetini de kendi içimde buldum..
Mesele aşk değil. Asıl mesele bir şeytan tarafından baştan çıkarılmak. Ona sahip olduğunu sanıyorsun ama o sana sahip oluyor, özgür olduğunu sanıyorsun ama değilsin. Utanç verici ve mükemmel. Ben de tam bir pisliğim..