Ahlakın bana yararı yok, ben doğuştan ahlakçılığa karşı biriyim. Kurallara değil, istisnalara göre yaratılmış insanlardanım. Tanrıların bana yararı yok, Cennetin güzelliğini de, cehennemin dehşetini de kendi içimde buldum..
Mesele aşk değil. Asıl mesele bir şeytan tarafından baştan çıkarılmak. Ona sahip olduğunu sanıyorsun ama o sana sahip oluyor, özgür olduğunu sanıyorsun ama değilsin. Utanç verici ve mükemmel. Ben de tam bir pisliğim..
Cehennemde Canım sıkıldı, ben de yeryüzüne inip sana dönüşmek istedim. benden hiç de geri kalmayan ahlaksız ve fani dostum, yalanlar söyleyip utanmaz oyunlar oynamanın hazzını sen de benim kadar iyi bilirsin..