Kesinlikle okuduğum en iyi kitaplar arasına girdi Gurur ve Önyargı.Elizabeth Bennet ve Mr.Darcy'nin çalkantılarla dolu aşkını ,inatlaşmalarını,Elizabeth'in inatçılığı ve kendini geliştirme çabalarını okurken çok keyif aldım.Bunların yanısıra gurur ve önyargılarla ilgili verdiği mesajlar çok etkiledi beni.Kitabı bitirdikten sonra bile etkisinden kolay kolay çıkamadım.Keşke bitmese daha devam etse de okusam dediğim kitaplar benim için favori kitaplarım arasına girmiş kitaplardır ve bu kitap da kesinlikle onlardan biri oldu benim için.Jane Austen'dan okuduğum ilk kitaptı ve son olmayacak gibi görünüyor.Çünkü bu kitaptaki anlatımı çok akıcıydı,kitap bittiğinde aklımda karakterlerle ilgili hiçbir soru kalmaması benim için çok önemliydi.Kısacası ben bu kitaba bayıldım!