Türkiye'de üniversite okumaya hak kazanmıştım ama korkuyordum. Çünkü bize küçükken okullarda hep Türklerin barbar ve kaba olduğundan bahsedilmişti. Hatta şöyle derlerdi: Gelip yanaklarınıza ellerini sürecekler ve suratınızdaki siyahlığın boya olup olmadığını kontrol edecekler.