Hüseyin oğlaç

Hüseyin oğlaç
@Deadpoolx
"Tüm göklerin en güzel yıldızlarından ikisi, yalvarıyorlar onun gözlerine işleri olduğundan: Biz dönünceye dek siz parıldayın diye. Gözleri gökte olsaydı, yıldızlar da onun yüzünde; Utandırdı yıldızları yanaklarının parlaklığı, Gün ışığının kandili utandırdığı gibi tıpkı."
İş bankası/ Romeo Juliet'ten bahsederken·Kitabı okudu
Zuzu isimli okura yanıt verildi
Hüseyin oğlaç
Tesekkur ederimm:)
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Tüm göklerin en güzel yıldızlarından ikisi, yalvarıyorlar onun gözlerine işleri olduğundan: Biz dönünceye dek siz parıldayın diye. Gözleri gökte olsaydı, yıldızlar da onun yüzünde; Utandırdı yıldızları yanaklarının parlaklığı, Gün ışığının kandili utandırdığı gibi tıpkı."
İş bankası/ Romeo Juliet'ten bahsederken·Kitabı okudu
Hüseyin oğlaç isimli okura yanıt verildi
Hüseyin oğlaç
@Zekiyes kusura bakmayın ama öncelıkle kürk mantolu madonna'yı okumam gerek .
"Tüm göklerin en güzel yıldızlarından ikisi, yalvarıyorlar onun gözlerine işleri olduğundan: Biz dönünceye dek siz parıldayın diye. Gözleri gökte olsaydı, yıldızlar da onun yüzünde; Utandırdı yıldızları yanaklarının parlaklığı, Gün ışığının kandili utandırdığı gibi tıpkı."
İş bankası/ Romeo Juliet'ten bahsederken·Kitabı okudu
Hüseyin oğlaç
Kitabı okumadım ama bu sözünüz beni kitabı okumaya sevk etti :)