Seriyi ikinci kez okuyuşum ve aynı ölçüde etkilenim sağladım diyebilirim,İlk kitap da kıyamet meleklerinin yeryüzüne inişi ve dünyalılar ile savaşı işleniyordu bu devam bölümünde de Başkahramanımız Penryn ve ailesinin mücadelesi tam gaz sürüyor ,bu kitap da İsmiyle özdeş Kıyamet sonrasını ve gelişen olaylar özellikle Penryn in kardeşi Peige in kaçırılması kıyamet meleğine dönüşmesi anlatılıyor ,son kitap Günlerin sonu var sırada ve onu da tekrar edeceğim ...Türünün fanlarına kesinlikle tavsiye ediyorum ...8/10
Yeraltı günlükleri serisinin ikinci kitabı felaket kehaneti ,ilkindeki gibi Gregor un kardeşiyle beraber yeraltında verdiği mücadele ele alınmış gene ,bu sefer kendisine savaşçı takma adı da veriliyor ve bu şekilde yeraltındakiler ile dost oluyor ve sıçanlara yarasalara karşı mücadele ediyor...Fantastik bir hikaye kurgu mükemmel olmasa da sürükleyici güzel bir seri...7/10
Açlık oyunları serisinin yazarından okuyucu haliyle iyi sürükleyici bir şeyler bekler,ve bende ilkin bu beklentideydim ama yeraltı günlükleri serisinin bu ilk kitabını okurken konunun ve işleyişin çok basite kaçtığını, ve çocuk kitapları kategorisinde olduğunu büyük şaşkınlık içinde öğrendim...bu tür fantastik kitaplarda güldüğüm şey olmayacak şeylerin normalmiş gibi yazıldığıdır ve bu kitapta da buna çok rastladım ,ama bu tür kitaplara yeni başlayan 18-25 yaş arası gençler zevk alabilirler...serinin diğer 4 kitabı da bende mevcut,sırf boşuna durmasınlar diye ve yazarın bu sefer belki olgun kişileri de düşünüp daha olgun ve sürükleyici bir şeyler yazmıştır belki inancında olup onları da okuyacağım...6/10