" Ne HİSSETTİĞİMİ bilmiyorum. Sanki KAFAM ve BEDENİM bağlantılı değilmiş gibi. Bir tünelde yaşıyorum, sis ya da başka ne olursa olsun fark etmiyor. HİSSİZLİK. Köpük banyosu yapmak, yanmak ya da tecavüze uğramak, hepsi aynı duygu. BEYNİM HİSSETMİYOR."
" Kimse size sevgi dolu gözlerle bakmadıysa ya da sizi gördüğünde yüzünde kocaman bir gülümseme yayılmadıysa, kimse size yardım etmek için koşmadıysa ( bunun yerine 'Ağlamayı bırak.' ya da 'Ben şimdi sana ağlayacak bir şeyler bulurum.' dediyse) SİZ DE KENDİNİZLE İLGİLENMENİN BAŞKA YOLLARINI BULURSUNUZ. Bu konuda sizi rahatlatacak her şeyi denersiniz. UYUŞTURUCU, ALKOL, TIKINIRCASINA YEME YA DA KENDİNİ KESME."