Sihirbaz değilsin dimi sen, beni kaybetmezsin. Nice ayrılıklar, nice kaybedişler, nice yarım kalmış yolculuklar, nice kayıplar var içimde. Yenilginin bir ruhu var bilirmisin, göre bilirmisin. Eğer bilmiyor ve görmek istiyorsan bana bak. Gel yanıma, yüzünü buruşturma bakma sessiz, sana seslenmeyen duruşuma. Oysa sana sesleniyorum duymuyorsun. Sessiz bir gitar değilim. İçten seslenişleri insan yüreğinden duyar. Duyuyorsun da duymamazlıktan mı geliyorsun acaba.
Ne diyeceğim gelirsen senin adın yarın olsun, bugün hep bitecek. Sen hiç bitmesen. Gelmez isen kızmam ama bilmelisin ki hüzün ve umutsuzluk sektöründe görev yapmaya devam edeceğim. Özlediklerimin başında fakat işin komiği seni unutmama sebep olacaksın. Suç yine benim olacak kendime kızmaya devam edeceğim.
Neyse konumuz bu değil..
Çık gel uzaklardan belki bir şiir oluruz.