Ehlieyân

Ehlieyân
@Deepthought
"Arayış lezzeti olmasaydı ben ölürdüm."
Yalnızlık bir müslüman için hissedilebilir olmaktan uzaktır.
Reklam
"gözler kısılıp bakılıyor bize. Biliniyor bizim mahsustan yaşadığımız biliniyor şarkıların sırası bizde biliniyor hayat bizden razıdır biliniyor otların sarardığı yerlerde güneş kurşunun değdiği tende heves kalmıştır." 'İsmet Özel
"şaşılacak bir dünyada yaşamaktı; öğrendik şimdi külçeler yüklüyüz şaşılacak bir biçimde külçeler yüklüyüz ve çıkmak istiyoruz yokuşu" 'İsmet Özel
"Cânı cânâna kurban eyliyor pervaneler"
Birçoklarına göre hayat olağan akışı içinde geçip gidiyor. Ben neyin olağan, neyin olağandışı veya olağanüstü olduğunu doğru dürüst tartamamanın acısını çekiyorum.