Ehlieyân

Ehlieyân
@Deepthought
"Arayış lezzeti olmasaydı ben ölürdüm."
Hayat sanki kendimi mecbur ettiğim ve kendimi ruhsal olarak bağlamamak için özel çaba harcadığım işlerden ibaret.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsan için önüne çıkan bütün yollar "yürünebilir" yollar ise o insan artık kaybolmuştur.
Bir olguyu bir türlü açıkladığımızda geriye o olguyu niçin o türlü açıkladığımız sorusu kalır. Eğer açıklama tarzımızı da açıklama çabasına girersek, bunun sonu gelmez ve her zaman son söylediğimizin sonrasını, gerisinde yatanları bilmek gereği doğar.
Hicrânından dolayı her ne kadar bende teravet (tazelik) kalmamışsa da nedâmet gözyaşı beni sulayıp eski teravetimi iâde ediyor.
durdukça hârâb eden bu his nedir?