Ehlieyân

Ehlieyân
@Deepthought
"Arayış lezzeti olmasaydı ben ölürdüm."
İçini göremediğimiz bir kalbin kapısından sökülerek İndikçe alçalıyoruz: göğe doğru derinleşen bir kuyu Aramızda paylaşarak öldürüyoruz ölümü
Ahmet Edip Başaran
Reklam
İlk defa geldiğim dünya ilinde Sana yakın bir yer bulurum belki. İbrahim Tenekeci
Senden gayrı hatırlamaya lâyık bulamam. Bulamam.
İnsan can taşıdığı müddetçe her an içten içe kaynıyor demektir.
Her zaman nereye gittiğimiz kim olduğumuzu ifşa eder. Herkes bir diğerine hangi yolda yürüdüğü, hangi yönü benimsediğine bakarak kimlik yakıştıracak, takdirle veya şaşkınlıkla şunu diyecektir: "Vay canına! Demek o yolun yolcusuymuş!"