Bu kitabıda bir okuyuşta bitirmiştim insanlar bazen seni suçlu bulur ciddiye almazlar sana zorbalık yaparlar ne kadar uğraşsanda bunları yapmaya devam ederler ama pes etmezsen her şeyi yapabilirsin ve arkadaşlar arasında ayrımcılık yapan insanlar onlara kötü karşılık vermiyorsan elbette birgün sizi bulurlar
Kitap gayet güzel bir kitaptı ama bazı bölümleri insanın canını sıkıyordu birkaç bölüm dikkatimi çekmeyince kitabı bir süreliğine bıraktım ama ileri bölümleri okuyunca bana gereksiz gelen bölümlerin amacını anladım sürükleyici bir kitap çok beğendim tavsiye ederim