DefneY

DefneY
@Defneecee
Nasıl oluyor
Nasıl oluyor da insanı mesut eden bir şey aynı zamanda felaketinin de kaynağı oluyor...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ah, insanlar niçin herşeyi anlayamıyorlar?
Sayfa 84·Kitabı okudu
Kendini aldatmak...
Kendi kendini aldatmak, başkalarını kandırmak kadar basit değildir.
Şarklılar kediye, Garplılar köpeğe benzer...
Neriman düşündü ve bir anda şarklıların kedileri ve garblıların köpekleri niçin bu kadar sevdiğini anladı. Hristiyan evlerinde köpek ve Müslüman evlerinde kedi bolluğu şundandı:Şarklılar kediye, garplılar köpeğe benziyorlar. Kedi yer, içer, yatar, uyur; hayatı hep minder üstünde ve rüya içinde geçer; gözleri bazı uyanıkken bile rüya görüyormuş gibidir; lâpacı, tembel ve hayalperest mahluk, çalışmayı hiç sevmez. Köpek, diri, çevik, atılgandır.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Herkes yalandan nefret eder ve yalan söyler..
Sayfa 54·Kitabı okudu
Alıntı