Hayatı okumaya çalışırken kitaplara sığınmaktı yaptığım. Okurken de biraz yazarım, güzel sözleri kovalayanım.. Ha bir de İstanbul Semasında uçmak isteyen bir insanım :)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
...sonra günah kadar güzel bir genç hanım indi arabadan. Benjamin irkildi; adeta kimyasal bir değişim sonucunda bedeninin tüm unsurları çözülüp dağılıyor ve yeniden birleşiyor gibiydi. Tepeden tırnağa ürperdi, yanaklarına ve alnına kan hücum etti, kulaklarında kendi kalbinin atışını duyuyordu. İlk aşktı bu...
Uzun zamandır bir o kitabı bir bu kitabı okumaya çalışıp hepsini yarım bıraktığımı fark ettim. Beni sadece kendine bağlayan bir kitap bulamadım sanırım ya da odaklanma sorunum had safhaya mı ulaştı bilmiyorum...
Benimle aynı durumda olanlar ve tavsiye verebilecek olan 1000K sakini var mıdır acaba?