Berişş

Reklam
"Ve soğudu havalar Herşey hala onsekiz Ellerim bayım! Üşüyor..." #cennet Bu sözlerim o kadar kıymetli ki benim için şuan ağlamak üzereyim Henüz onsekiz yaşımda ilk aşık olduğum kişiye yazmışım Ah Yavrum ! Üstelik adına Cennet demişim =) Çok masum bir sevgiydi yahu Böyle oturma odasında huzurla otururken camdan esen serin rüzgar gibi ... Perde havalandıkça o temiz havayı içine çekiyorsun böyle çok garip basit ama hissiyatı yüksek bir his... =)
S. Zweig üst üste okuyunca bi bunalıma giriyor insan araya başka kitaplar koymak lazım bence... Birden aklıma geliverdi Uykusuzluk yaşamazdım yahu Bugün ilk defa baş ağrısından kıvrandım İlk defa uykusuzum Ne yapacağımı bilemedim şimdi Neyse sabah yazdıklarımı sileyim yine...

Berişş

, bir kitabı okumaya başladı
Marcus Aurelius
8.2/10 · 28bin okunma
Zero limit çok iyi bi kitap fakat bulunduğum yerde ho'oponopono olumlamaları yapıp sürekli gülümsersem deli sanabilirler.
Reklam