Şu dünyayı adamakıllı görmeden, dünyanın ne olduğunu adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varamayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?
İnsanlar ne zulümler gördü ayrımcılıklar yüzünden. Doğa ne kadar çok yıprandı insanların aç gözlülüğünden. Nice canlar kaybedildi insanın bitmek bilmez bencilliğinden. Hala kötüye gidiyor dünya, sırf insanın insan olamamasından...