mdtr00

mdtr00
@Deliyim1
HERKEZ YORUMA ONU TEMSİL EDEN EMOJİYİ BIRAKSIN BEN:🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kanatlarım yok ama bir uçuruma aşığım..."
" Küçük bir çocuğun yokuş aşağı koşması gibi seni düşünmek...Biraz heyecan, biraz da düşecekmiş korkusu..."
"Ez ê bimirim, lê jiyana min dê bidawî nebe!"
"Günün birinde herkes kendi yıldızını bulabilsin diye mi parlaktır yıldızlar"