Kitap ünlülerimizin arka kapağında yazdığı gibi kahkahadan kırıp geçirmiyor. Belki bir iki tebessüm anca. Ama sıkıcı mı? Hayır. Bir çırpıda okunuyor. Bana göre çerezlik tabir edilen kitaplardan, okunmasa da birşey kaybettirmez.
Nuh'un, tufanda yol alan gemisinde kitap okuduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz. Nuh'un Gemisi'nde kitap okumadığını kimse iddia edemez. Aksi taktirde,kitap kurdu diye bir böceğin varlığından söz edilemezdi!..