"Bir elveda çekiyor canım...
Bir gidişe muhtaç ayaklarım..."
...
Seni unutmaya çalışmak
Soğumayan bir kor gibiydi
Benimle derdi nedir bilmem bu elvedaların
Mahalle kavgalarından cıkmayan
Serseri düşünceler içimde asabileşirdi geceleri
Sen içimde hiç soğumayan yanım
Gönlümün mihrabında öyle saklı ki yasın
Bir de ahıdını yakamadığım unutma çabası
Gamzeme düşen tebessümler yarım kalır
Yaşlı kirpiklerimden senden çaldığım sensizlik salınır
Ve seni unutmaya çalışmak
Giymek gibi bir şeydi deli gömleğini
Bedene degil!Gönle
Şimdi serzenişlerdeyim
Bahşet bana suretini
Yine yeniden seni seveyim.
***Vardır elbet hatırlayanlarınız Hanım Zeliha'yı(Şiir Yazan Filazofumuzdur kendisi). Geçmişte bir zaman, kendisinin bir şiirine ithafen yazmış olduğum nacizane dizeler...
Şu günlerde içi kabarık bulutların
Hadi gel de düşürelim yıldızları göklerden
Çocukluğumuzdan kalan kanepe misali
Zıplayalım buluttan buluta
Yürüyelim seninle şehrin tepelerinden
Sığmayalım gökyüzüne
Ve cümle alem hayran kalsın gülüşüne
Gözlerine
Kirpiklerine
Ve ağlamasın kimseler bizden gidişine
Kimseler ağlamasın
D. Delikanlı