A.

A.
Martin ama Edemeyen Que sera sera... Film Arşivim: simkl.com/7456051/movies/...
"Körsem, Senden gayrısına yoksam, Bozuksam, Can benim, düş benim, Ellere nesi? Hadi gel, Ay karanlık..."
Reklam
Böyle hissedebilmek için kendini gerçekten sevmek lazım sanırım.

A.

@Demha_
·
Bir şeyleri "aşabilmek" bu kadar ferahlatıcı mı?
Üzüntüden burnumun ucunu göremediğim o günler gerçek miydi diye düşünüyorum şimdi. “Niye o kadar üzüldüm acaba?” diyorum. Başka bir derdim vardı da söyleyemiyor muydum, içime mi atıyordum ne bok yiyordum diyorum. Sana yanarken kendimi nasıl da ihmal etmişim, halimi hatırımı bile sormamışım resmen. Ama artık tarafıma yaptığım tüm ayıpları telafi ediyorum. Hayatımın bundan sonrasını şahsi beyaz atlı prensim yahut hiç olmazsa atım olarak geçirmeyi planlıyorum. Canım beyaz olmasa da olur, ayağımızı yerden kessin yeter diyorum. Onu diyorum işte, ben bu kadını yollarda bulmadım Osman.
Sana yapılanlar değil kendi yaptıkların için endişelenmek kadar özgürleştirici, ziyan olduğunu hissetmek kadar da tutsak edici çok az şey vardır.
“Actions speak louder than words.” ~ “Eylemler(yapılan ve yapılmayan), sözlerden çok daha yüksek sesle konuşur.”