Erkan sht

Erkan sht
@Demhat_ro
instagram.com/erkansht?igsh=N... Parvekirinên we yan xeyalên we ne, yan jî rastiyên we ne ...!
Kendimiz hakkında aklımızdan çekingenlikle geçen şüphelerle yüzleşme cesaretimiz olsaydı, hiçbirimiz utanmadan bir "ben" sözcüğü sarfedemezdik.
Reklam
Hepimiz sahtekar olduğumuz için birbirimize tahammül ederiz.Yalan söylemeyi kabul etmeyen birisi ayağının altındaki toprağın kaydığını görürdü:Sahteliğe biyolojik olarak tâbiyizdir.
İnsanlık sadece kendini telef edenlere tapmıştır.
Nereden geldiğimi artık söyleyemem: tapınaklarda inançsızım;sitelerde coşkusuzum; hemcinslerimin yanında meraksızım; yeryüzünde kesinliğim yok. - Bana belirgin bir arzu verin ve dünyayı alt üst edeyim.
Kendime sayısız ilâh uydurdum, her tarafta bir sürü sunak diktim ve bir tanrı kalabalığı önünde diz çöktüm. Şimdi, tapmaktan bezdim, payıma düşen sayıklama dozunu har vurup harman savurdum.
Reklam