Hepimiz sahtekar olduğumuz için birbirimize tahammül ederiz.Yalan söylemeyi kabul etmeyen birisi ayağının altındaki toprağın kaydığını görürdü:Sahteliğe biyolojik olarak tâbiyizdir.
Nereden geldiğimi artık söyleyemem: tapınaklarda inançsızım;sitelerde coşkusuzum; hemcinslerimin yanında meraksızım; yeryüzünde kesinliğim yok. - Bana belirgin bir arzu verin ve dünyayı alt üst
edeyim.
Kendime sayısız ilâh uydurdum, her tarafta bir sürü sunak diktim ve bir tanrı kalabalığı önünde diz çöktüm. Şimdi, tapmaktan bezdim, payıma düşen sayıklama dozunu har vurup harman savurdum.