Ona en sevdigi ressami sordum.
- Van Gogh, dedi.
- Neden?
- Kulagini kesebilmis; sol kulagini. Bunu yapan ilk adam o. Sustu. Az sonra değişik bir sesle,
- Ama o bile eksik adamdı
Timarhanedeyken yaptigi kendi portresinde insanlara yüzünün kulaksız yönünü gosteremedi. Tam adam yok !