Yıllar önce Kayseride İncesu devlet hastanesi aciline gitmiştim bir akşam vakti.. Kolumun kırıldığına adım gibi de emindim oysa.. Yatılı okuyordum, basketbol oynarken kötü düşmüştüm.. Genç bir doktor ilgilendi benimle.. Üniversite hedeflerimi sordu, tıp okumak istiyorum, dedim.. Tatlı bir tebessüm etmişti.. Benimle ilgilendiği 10 dklık vakitte benimle çok samimi bir sohbet etmişti.. Şimdi son sayfayı Ankarada hastanenin bekleme salonunda kapatırken bunları ben de bir tebessümle hatırlıyorum..
Bir hekim adayı olarak bu kitabı yarıyıl tatilinde okuyarak; ikinci döneme motive ediyorum kendimi sanırım.. Kitap çok yumuşak ve sıcak bir üslupla sarıyor sizi.. Genç bir hekim olarak mezun olduğunuzda karşınıza gelecek ilk hastalara, hastalıklara karşı duyacağınız tedirginliği buluyorsunuz kitapta.. Ve bütün çağlarda, coğrafyalarda olduğu gibi cehalete karşı yapılan onurlu savaşı.. Kurgu dahi olsa etkileyici bir hatırat, tavsiye ediyorum :)