Gülsüm

Fikir
Mence Kitap okuyanlar esas 2 qrupa bölünür. 1. Egolarını tatmin edip doğrularını korumak ikin. 2. Kendi dorularından bile vaz geçip Tanrının hakikatini , doğrusunu anlamak ikin. (Yani kiminse doğrusunu deyil de yaradanın doğrusunu anlamak ) Siz ne ikin kitap okuyorsunuz...?
Felsefe
Gülsüm
Çokça öğrenmek az biraz eğlenmek için okuyorum galiba