Mence Kitap okuyanlar esas 2 qrupa bölünür.
1. Egolarını tatmin edip doğrularını korumak ikin.
2. Kendi dorularından bile vaz geçip Tanrının hakikatini , doğrusunu anlamak ikin. (Yani kiminse doğrusunu deyil de yaradanın doğrusunu anlamak )
Siz ne ikin kitap okuyorsunuz...?