İnsan bir hedefi olmadan varlığını hissedemez. İnsana varlığını hissettiren hedefidir. Hiçbir yere gitmeyen, hiçbir şey yapmayan insan bile hiçliği hedeflediği için varlığıyla barışıktır. Hedefini ıskalayan insansa varlığıyla her daim kavgalı. Bu durumda eğer kaybetmeyi hedeflersen kaybettiğinde kendini iyi hissedersin. Kazanmayı hedeflersen kazandığında.