Nergiz Baran

Nergiz Baran
@DenizceOkur
Kızdırmayın kafamı insan yüreklerinden öfke yaparım!?.
Kitaplar bir yığın insanı suçlu durumuna düşürmüş, onların hayatlarını mahvetmişti.
Sayfa 70·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnşa edilen bir kütüphane, yaratılan bir hayat demektir; yığılmış kitaplar toplamı değildir asla.
Sayfa 38·Kitabı okudu
+Anlıyor musun Olric? -Anlıyorum efendimiz. +Anlamasan da olur. Kimse anlamasa da olur. Gerçek hürriyet budur Olric. Ben anlıyorum. Anlatamasam da olur.
Sayfa 417·Kitabı okuyor
Yaşamak, ölmek gibi değil. Bazı zorlukları var bir kere. Daha çok tehlike karşısında insan.
Sayfa 379·Kitabı okuyor
Onları öfkeme lâyık bulmuyorum. Öfkem bana ait bir şey. Yakın hissetmediğim birine nasıl gösteririm onu.
Sayfa 371·Kitabı okuyor