Okurken kendimi çok veremedim ve kitabın beni pek etkilediğini söyleyemem. Belki sınavlarım başladığı için kafam sınavlarla meşgul olduğundan kaynaklanmıştır. Ancak okunması kolay ve bir yandan da ilgi çekici bir kitap idi. Konuşmalar arasında altını çizebileceğiniz güzel cümleler bulabilirsiniz sayfalar arasında.
Çehov'la ilk tanışma faslı.
Gelelim içeriğe;
Bir taşra kasabasındaki hastanede bulunan eğitimli İvan Dmitriç ile doktor Andrey Yefimıç arasnda geçen felsefi ve hayata, insanlara dair dikkat çekici konuşmaların yer aldığı bir eser. İvan Dmitriç hastanede maruz kaldığı adaletsizlik ve koşullara şiddetle karşı çıkan biridir. Doktor Andrey Yefimiç anladığını zanneder fakat bunları görmezden gelir, yaşadığı kasabada konuşup muhabbet edecek ve akıllıca şeylerden söz edebilecek insan olmadığından sürekli şikayet eder. Peki Yefimıç'i nasıl bir son beklemektedir?