Kitap bir edebiyat türü kitap gayet güzel ve yazar gülsüm hanımın ellerine sağlık okudum ve diğer kişilerin de okumasını tavsiye ederim .ilk kez şiir kitabı okudum ve bu kadar güzel bir kitaba denk gelmemiştim doğrusu.
Nerede ne yapacağını bilmediğim, huyundan emin olmadığım ve kendimi yanında güvende hissetmediğim bir insan benim için sorunlu bir kişiliktir ve o insanın bana vereceği tek bir şey vardır;stres