Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun. Yalan söylediğinde birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın , birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun. Anlıyor musun?
Otorite ve merasimlerle çevrili yirmi birinci yüzyılında,özgürlük boğulmak isteniyor.Görmüyor musun? Dünyanız güvenli hale getirilmek isteniyor,özgür değil.
Ben ona inanmasam da,kitabın son kısmı kendine inandı.Bu bölüm,benim reddettiğim şeyi biliyordu:Yöneticilerin ve ritüellerin gücü,yavaşça,çok yavaşça istediğimiz gibi yaşama özgürlüğümüzü öldürecektir.