En çok bu huyunu seviyorum. Her cümlenin sonuna 'anlıyorsun değil mi?' cümlesini koymanı. O kadar anlamamışlar ki seni bu yaşına kadar, diline dolanmış
Ama sana nasıl hissettiğimi söyleyeyim... Böyle sanki ucu bağlanmamış şişirilip havaya bırakılmış bir balon gibi bir yandan sönüyor bir yandan ordan oraya savruluyorum. Öyle bir noktaya geldim öyle yoruldum ki bir zamanlar en büyük hayalim havada süzülmek iken şimdi tek dileğim sönüp yere inmek anladın mı?