Bu yazardan okuduğum ilk kitaptı. Kitap hikaye olarak yazılmış sanırım ama anlatım tarzı hikayeden çok söylev gibiydi. Açıkçası hikayeleştirme kısmı pek hoşuma gitmedi benim. Yapmacık geldi. Fakat pek çok konuda güzel ve anlamlı söz söylemiş yazar. Bana en ilginç geleni de özet olarak şöyle bir şeydi; ortada bir suç varsa tek suçlu suçu işleyen değildir, bir şekilde kurbanın da suçta bir rolü vardır.