Serap Hanım

Serap Hanım
@DerinAsya
"To be or not to be" işte bütün mesele bu.
@DerinAsya·
·
sabitlendi
Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır !
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kâinatta bir zerreyim Ben kendimi bilmez miyim? Zerre içinde zerreyim Ben kendimi bilmez miyim? Aşık Daimi
Üzüntü hayvanlar için değil, insanlar için yaratılmıştır; ama insanlar da fazla üzülürse hayvana dönerler.
Bütün bunlardan, bu dünyada iki insan ırkı olduğunu, ama sadece iki ırk olduğunu -soylu insan "ırkı" ve soysuz insan "ırkı"- öğrenebiliriz.
Hissedilmiş olan neyse yaşanmış olan da odur . İnsan bir düşten de bir işten olduğu kadar yorgun dönebilir.