Okuldan kovulan bir ergenin eve dönüşünü kendi ağzından işlemesini ilginç buldum.
Kitabın dilinin basitliğini beğenmedim.
Edebi olarak bir getirisinin olduğunu düşünmüyorum.
"Olgunlaşmamış insanın özelliği, bir dava uğruna soylu bir biçimde ölmek istemesidir, olgun insanın özelliği ise bir dava uğruna gösterişsiz bir biçimde yaşamak istemesidir."