''Her şey gelir.
Sen sadece alacak kapasiteyi oluşturursun;
Her şey gelir…
Sen sadece kapıyı açarsın.
Yaşam sana gelmeye hazır.
Sen o kadar çok engel koyuyorsun ki!
Oluşturduğun en büyük engel de yaşamı kovalamak.
Kovalamacan ve koşuşturman yüzünden,
Yaşam ne zaman gelip de kapını çalsa
Sen evde olmuyorsun. ''
Sene 2010. Lisedeyim. Hocamızın zoruyla okumak için aldım kitabı. Daha ilk sayfasında beni içine çekmişti sanki. Okudukça okuyordum ve büyük bir keyif alıyordum. Hayatımda bana kitap okumayı sevdiren, bakış açımı değiştiren muhteşem bir yapıt.