📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Saeki Hanım , kendinizi yalnız mı hissediyordunuz ; on beş yaşındayken?
- Bir anlamda evet . Yalnızdım. Tek başına değildim ama müthiş yalnızdım. Neden dersen o an olduğumdan daha mutlu olabilmememin mümkün olmadığını anladığım için.
"Farklı insanları severim." Dedi şoför."Şu alemde yüzlerindeki sıradanlığı bozmamaya çalışarak düzenli bir hayat yaşıyor gibi görünenler daha güvenilmez olur çünkü."