Hayal gücünden yoksun , sığ , hoşgörüsüz , başına buyruk tezler , içi boş laflar , dağınık ideolojiler, kalıplaşmış sistemler ...beni gerçekten korkutan böyle şeyler...
Kafka Tamura, herkesin hayatında artık geri dönülemez bir noktaya geldiği olur. Nadiren de artık daha ileri gidemeyebiliriz. O noktaya geldiğimizde bu iyi bir şey de olsa kötü bir şey de olsa sessizce kabullenmekten başka çaremiz olmaz...
Dışardaki zaman her zamanki gibi akıp gidiyordu ama o bu akıştan etkilenmiyor gibi. Saeki Hanım için zaman neredeyse önemsizdir.
_ Önemsiz derken?
Oşima başını evet anlamında salladı."Yok desem daha doğru olur."
-Yani , Saeki Hanım sürekli o duran zamanı mı yaşıyor?