Bir zemperi ayında Dersim'de dünyaya gelmişim ..İstanbul'da yaşıyorum bana göre sevgi bir güle benzer gülun üst yapraklarında sevgiyi alt kısmında dikenleri ve acıları yaşarsın
Merak ediyorum, siz nasıl tarif edersiniz kendinizi?
"Bana kendinden bahsetsene biraz," desem size, cevap verirken hangi kelimelerden, sıfatlardan yardım alırsınız?