Sevmeyi cinayet olarak görüyorlar! Kin caizdir, dalkavukluk caizdir, uşaklık caizdir, hırsızlık ve yalan yaygındır, paraya tapınmak çirkin degildir, pis ayyaşlık ve şeh vet düşkünlüğu normaldir ve serbesttir, hakkı çiğnemek serbesttir, aşağılık, zillet, sahtekarlık, nifak, duşmanlık, yagcılık, Makyavelist tutumlar ve diger yüzlerce köpeğimsi, domuzumsu ve tilkimsiigrençlikler caizdir, serbesttir, meşrudur. Ama aşkı kimse bagişlamaz, sevmeye kimse tahammül etmez! Orada iki insan gerçekten birbirini severse ne kadar tehlikelidir!