Soooblueme

Soooblueme
@Derya_Deniz0
Intp, 18, BESYO, ravenclaw, stray kids/han, kdrama
Bana güven ve sadece oku!!!!
Puan vermedi·456 syf.··
2025 16. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 24 Temmuz 2025 01:05
Okuduğum en iyi fantastik serilerden biri olacağını hissediyorum. Çünkü gerçekten müthiş bir eser. Serinin devamını okumak için sabırsızlanıyorum, en yakın zamanda okuyacağım. Konusu gerçekten ilginç özellikle kitabın arkasını okuyunca insanın aklında hemen sorular oluşmaya başlıyor zaten. İlk 150 sayfa aşırı sardı beni açıkçası. Ama bir noktada, kitabın ortalarına doğru çaba göstererek okumanız gerekiyor. Ben merakla ne olacağını bekleyerek okuduğum için bu yönde bir sorun olmadı. Beni en çok etkileyen ve bu serinin devamını okumayı istememi sağlayan son 250 sayfaydı. O son 250 sayfada hissettiğim milyon tane farklı duyguyu dile getiremem. Okurken o kadar beklemediğim şeylerle karşılaştım ki, dehşete kapıldım. Olay örgüsü, akışı ve her şeyin birbiriyle olan ince bağlantıları beni gerçekten hayran bıraktı. Karakterlerin birkaçından bahsetmek istiyorum. En sevdiğim karakter Naari’ydi. Kitap içindeki en aşık olunası karakterdi. (Bu kadına aşık oldumm resmen!!) Ve Tipp bu çocuğu da az kalsın yiyecektim. Çok tatlıydı, masumdu. Kitap boyunca ona bir şey olacak korkusuyla okudum. Ve belki garip kaçabilir ama ben prenses Mirryn da sevdim. Bana öyle bir enerji verdi ki, o bir queen olmak için doğmuş bence. Caldon’ı da diğer kitapta daha çok görmek istiyorum. Çok funny bir arkadaş bence. Bir de ne kadar çatlak bir eczacı olsada Mot’u da sevdim. Ve bizim ikilimize bayıldım. Jaren ve Kiva umarım bundan sonra mutlu olmayı başarırlar. Tabi işlerin pek bizim istediğimiz gibi ilerlemeyeceğine eminim. Bir de okuyan herkes imtihanların sırasının çok saçma olduğunu söylemiş. Bnc imtihanların hepsi çok zordu. Kiva tek başına hiçbir imtihanın üstünden gelemezdi ztn. Tabiki olay örgüsüne yardımcı olarak imtihanların sırası ayarlanmış olabilir yazar tarafından fakat bnc imtihanlar
Hapishane ŞifacısıLynette Noni · Artemis Milenyum · 2023902 okunma
Reklam
BU KİTABI AL, ÇAYINLA ŞÖMİNENİN BAŞINDA OKU!
9/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2025 14. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 24 Mayıs 2025 01:23
Kitabı duyduğum andan beri bekliyordum ve beklerken bir kere bile heyecanım kırılmadı çünkü kapağı gördüğüm an aşık oldum. Kitap elime posterle ulaştı ama ayraç olmadığı için üzüldüm. Konusu bence gayet özgündü ve hoştu. Her hikaye birbirinden daha güzel ben favori bir tane seçemedim. Bittiği zamada bir boşluğa düştüm, ne hissedeceğimi bilemedim. Hikayeler birbirine bağlantılı ama ben bu bağlantıların hepsini bulabilmiş gibi hissetmiyorum açıkçası. Bu yüzden kitabı tekrar okumak istiyorum. Her hikayeyi tekrar yaşamak tekrar hissetmek ve ağırlığı altında kalbim ezilirken hepsini anlatan nymphe’ye teşekkür etmek istiyorum. Çok güzel, harika bir kitaptı. Damla’nın yazım dilini Gümüş yürekten tanıyan biri olarak bu kitapta kullandığı dilin biraz daha ağır ve farklı olduğunu düşünüyorum. Bence kitap yavaş bir şekilde okunulmalı. Her hikayede farklı hayatlar, yaşamlar ve farklı fantastik ögeler var. Bütün hikayelere aşık oldum ama kalbimde yer edinen hikayeler sanırım cadısız köyün cadısı, mavi büyüyle dolu küre, yeminkıran, ejder şövalye, iki sarı kasımpatı ve ozanı anlatan ana hikaye… Sonuna bayıldım, bitene kadar böyle bir şey olacağını düşünmemiştim. En yakın zamanda tekrar okuyacağım, herkese öneririm. Unutulmuş Büyüler ve Terk Edilmiş Öyküler D. N. Archeron
1000Kitap
Unutulmuş Büyüler ve Terk Edilmiş ÖykülerD. N. Archeron · Guardian Yayınları · 2025632 okunma
8/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2025 6. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 11 Mart 2025 01:13
Öncelikle ana karakterler müthiş bir çift ve bence aşkları çok tatlıydı. Aşırı uyumlu hissettirdiler bana. İsobel’in kardeşlerine ve teyzesine de bir ayrı bayıldım. Hikayesine en çok üzüldüğüm karakter de Aster’di ve onu çok sevdim. Karakterler genellikle bende çok güzel hisler bıraktılar. Yazım dili aslında ağır bir dile sahip değildi fakat asla akıcı bir şekilde okuyamadım. Olayların çok fazla olduğu bir kitap değildi yavaş yavaş ilerliyordu. Açıkçası kitabın kapağından etkilenip aldığım bir kitaptı. Beklentinizi çok yükseltmeden okumanızı tavsiye ederim. Kitap eğlenceliydi ve güldürücüydü de. Bazen sayfalara sırıtarak baktığımı fark ediyordum. Kitabın içinde her ne kadar periler ve onların güçleri olsa da karmaşık ve büyük bir büyü bir sistemine evrenine sahip bir kitap değildi. Fantastik-romantik bir kitaptı. Daha çok epik fantastik kitapları okuyup beğenen bir olarak yine de bu kitabı da sevdim. Güzel bir kitap, öneririm. Aşırı iyi, mükemmel denebilecek bir kitap değil ama kötü bir eserde denemez.
Alıntı
RavensMargaret Rogerson · Guardian Yayınları · 2024281 okunma
Bu kitap...
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2024 3. kitabı
Damlanın yazdığı ilk kitap olan Gümüş Yürek 1 her yanıyla insanı kendine çekiyor ve bağlıyor. Kitabı gözüm kapalı tavsiye ederim, çünkü çok başarılı bir eser ortaya konmuş. Uzun zamandır bana böyle hisler hissettirecek bir kitap arıyordum ve onu sonunda bulmuş oldum. O kadar iyi bir kitap ki 2 kere okudum ve tüm seri tamamlandıktan sonra bir kere daha okumak istiyorum. Bu seri gönlümde yer edindi ve tahtını kurdu demek benim için en doğru tanım olur sanırım. Ben kitap hakkında hiç bir bilgiye sahip olmadan başladım ve dili beni bu yüzden şaşırttı doğrusu. Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen klasik kitaplar gibi bir dile sahip. Kitabın anlatımının kuvvetli olmasıyla okura gerçekten duyguları çok iyi hissettiriyor. Bir kitaba ağlayan biri hiç olmamıştım. Bu kitabı okuyana dek. Bence fantastik seven herkesin okuması gereken bir seri. Küçük ama o kadar çok anlamlı ayrıntılara da sahip ki, mesela kitabın ilk ve son cümleleri… Okuyup bitirdikten sonra bunu fark ettiğimde çok etkilenmiştim. Fellowship olarak, adını tam olarak hakeden Samimiokur’a bizi böylesine bir eserle buluşturduğu için çok çok teşekkür ediyorum. Çok başarılı bir yazarsın ve seni seviyoruz. Yol bizden olduğu kadar hep senden de yana olsun. Gümüş Yürek 1 Gümüş Yürek 2 D. N. Archeron
Alıntı
Gümüş Yürek 1D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 20241,679 okunma
Dikenlerin Büyüsü
9/10
·356 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 19 Ocak 2025 21:18
“Güven bana.” Öncelikle bu kitap okuduğum ilk çeviri fantastik kitap ve beğendiğimi söyleyebilirim. Yazarı Margaret Rogerson gerçekten özgün bir evren yaratmış ve tek kitaplık başarılı bir fantastik eser ortaya koymuş. Kitap 3. Kişi ağızından yazılmış. Ben genelde fantastik eserlerde 1. Ağızdan anlatımı okumayı seven biriyim. Ama bu kitapta gayet güzeldi ve bana bunun eksikliğini hissettirmedi. Dediğim gibi kitabın evrenini çok başarılı ve özgün buldum. Gayet güzel tasarlanmıştı. Fakat sadece tek kitap olduğu için bazı konuların üstünde durulmamıştı. Tabi üstünde durulmayan konular kitapta okur açısından bir sorun teşkil etmiyor fakat ben en detayına kadar bilmek isterdim açıkçası. Karakterlerden tek tek söz etmek istiyorum. 3 ana karakterimiz var. Baş kahramanımız Elisabeth, kendisi güçlü, istikrarlı ve oldukça cesur bir karakter. Muhafız olma yolunda ilerlemek isterken kendini bir maceranın ortasında buluyor kahramanımız. Diğer bir karakterimiz ise Nathaniel, kendisi alaycı bir kişiliğe sahip olan bir sihirzade. Olur olmadık yerlerde her zaman bu kişiliğini belli eden biri. Nathaniel’ı sevmemin en büyük sebebi bu komik kişiliği zaten. Gelgelelim benim en sevdiğim ve tüm okuyanlarında favorisi olan o karakter; Silas… Bu kitabı okuyupta Silas’ı sevmeme şansınız yok. Kitap sırf Silas için bile okunur bence. Tüm kitabı Silas taşıyordu adeta. Kısacası kitap güzeldi, hoştu. Ben beğendim. İçinde çok fazla aşk aramayacaksanız okunacak bir kitap. Olaylar bazen çok yavaş ilerleyebilir fakat sabredip okursanız beğenirsiniz. Sonunuda çok beğendim, güzeldi hatta konu bence genişletilip bir seri haline gelebilirmiş. Benden bu kadar, ben önerdim, sizlere de keyifli okumalar diliyorum. Spoi sayılabilecek bir not: Yazar Silas’tan ne istedi be?!! (Söylemesem içimde kalırdı.)
Dikenlerin BüyüsüMargaret Rogerson · Ephesus Yayınları · 20241,520 okunma
Reklam