"xururuca!"
"ne var!"
"ağlamak götü bir şey mi?"
"Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?"
"Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
Değer vereceksin, değersiz his edileceksin. Güveneceksin, pişman edileceksin. Başkalarını mutlu edeceksin, kendi göz yaşını dökeceksin. Belki terk edileceksin. Gün gelecek dost kazığı yiyeceksin. Bir gün sevgilin gidecek, arkadaşların seni anlmayacak. Ailen seni yoracak. Bazı gerçekler yüzüne yumruk gibi inecek, yere düşecek ama düştüğün gibi kalkmayı da bileceksin. Sabırlı ol, Çünkü ;sabır etmek mücadele etmektir.!