İnsanlar saatlerini ceplerinde gezdirdikleri, onu güneşten ayırdıkları zaman medeniyet en büyük adımını attı. Tabiatta koptu. Müstakil bir zamanı saymağa başladı. Fakat bu kadarı kafi değil. Saat zamandır. Bunu düşünmemiz lazım!
Bir zaman sonra kimse ölmeyecek, insanlar yerinden yurdundan olmayacak, gece yarıları silahlar patlamayacak, sabahları satırlar inip kalkmayacak diye seviniyorum.