Hifa

Ne yazık ki,bizde kitaplık çapta adam yoktur.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İstiyorum ki, bu konuşmam, bütün yazdıklarım, söylediklerim ve düşündüklerimin en üstünü olsun…Yan, ön ve arka, başka bir bahis açmaya ihtiyacım olmasın… fakat ne mümkün!.. Hamlet’in dediği gibi: -kelimeler, kelimeler, kelimeler!..
Bilirsiniz ki, renkli ve cicili bicili konuşmaları pek beceremez bir insan değilim… ama bu defaki uzun konuşmamın, böyle, acı haplar üzerine sıvanmış çikolata zarflarına itibar gösterdiği yok…