Kitap sanki sürükleyici bir film gibiydi. Hiç bitmesin istedim nasıl ilerledi, neler oldu diye kitap bittikten sonra düşündüm de sanki bir destan gibiydi. Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Şimdi bunları yazdıktan sonra ikincisine başlayacağım. yazar harika bir iş çıkarmış. Tebrikler..