Desamor

Desamor
@Desamor
"Lüksler hiç ilgimi çekmedi. Ben basit şeyleri seviyorum; kitapları, yalnız kalmayı ya da anlayan biriyle olmayı." “Geç kaldım; her şeye biraz, kendime çok.”
Akıllı taklidi yapan deliler, medeni numarası çeken vahşiler ve namuslu ayağına yatan düzenbazlarız biz. Hepimiz! Eh . . . Dünya da er geç bir buzdağına çarpıp batmayacak mı? .. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Merhamet mi arıyorsun? Sözlüğe bak; 'maraz' ile 'mermi' arasında bir yerdedir!
İn­sana bahşedilen ömür, hayat için kafi bir süre mi? Zaman çal­mak, evet, geçici bir çözüm. Fakat ölümün yaydığı kahredici cid­diyetsizliği inkar etmekle nereye varılabilir?
Anlamak, tutarsızlığı ve giderek zıtlığı saptamaktan başka halta yaramıyor.
Kainatın yasalarını değiştiremediğin takdirde, kurban ro­lünden kurtulamazsın ve masumiyetini korumakla avunursun.