"Lüksler hiç ilgimi çekmedi. Ben basit şeyleri seviyorum; kitapları, yalnız kalmayı ya da anlayan biriyle olmayı."
“Geç kaldım; her şeye biraz, kendime çok.”
Akıllı taklidi yapan deliler, medeni numarası çeken vahşiler ve namuslu ayağına yatan düzenbazlarız biz. Hepimiz!
Eh . . . Dünya da er geç bir buzdağına çarpıp batmayacak mı? .. "
İnsana bahşedilen ömür, hayat için kafi bir süre mi? Zaman çalmak, evet, geçici bir çözüm. Fakat ölümün yaydığı kahredici ciddiyetsizliği inkar etmekle nereye varılabilir?