Desamor

Desamor
@Desamor
"Lüksler hiç ilgimi çekmedi. Ben basit şeyleri seviyorum; kitapları, yalnız kalmayı ya da anlayan biriyle olmayı." “Geç kaldım; her şeye biraz, kendime çok.”
"Bu dün­yada uğruna yaşanacak ve ölünecek şeyler olduğu söylenir. Esasında hiçbir şey için yaşamaya da ölmeye de değmez. Asıl kural, dikkat çekmeden geçip girmektir...."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sevdiğim şeylerin bile nefret ettiğim bir yönü vardır"
Doğru açıdan bakarsan, evrendeki tüm kötülüklerin senden kaynaklandığını görürsün. (HARRY HERRERA, Muntazam Uzam)
Mutluluk unutulur. İyilik iz bırakmaz. Doğruluk tesirsizdir. Samimiyet hissedilmez. Merhamet ters teper. Güzellik beyhu­dedir.
Mutluluk, sahteliğe, gırtlağına kadar borçludur.