Desamor

Desamor
@Desamor
"Lüksler hiç ilgimi çekmedi. Ben basit şeyleri seviyorum; kitapları, yalnız kalmayı ya da anlayan biriyle olmayı." “Geç kaldım; her şeye biraz, kendime çok.”
Dünya, sırf sen üze­rinde yürüyorsun diye değişmez. Ve olayları beklentilerine uy­duramazsın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Hor görme garibi, kalbinde Rahman vardır.'
Hayat bu. Kim, hassas ellerini koruyacak bir çift eldivenle doğmuştur ki?
"Zor duruma düşsen bile bunu kimseye belli etme! Çünkü; belli ettiğin anda yoldan geçen eşeğin bile sana akıl vermeye kalktığını görürsün. El seyre doymaz dik durmak lazım..."